Utazások Európában

Utazások Európában

3 nap, 2 éjszaka, 6 ország, 5 reptér

2016. április 01. - PTom70

Kihasználva a Wizzair 20%-os kedvezményét, amit tegnap adott a klubtagoknak, vettem négy repülőjegyet és egy hosszú hétvégét végigutazom. Egy pénteki napon 6:40-kor indulok Debrecenből és 8:55-kor szállok le Charleroiban, ahonnan Flibco busszal elmegyek Lille-be. Este vissza Charleroiba, ahonnan 21:35-kor indulok Gdanskba. 23:25-kor leszállok és mivel a repülőtérhez közel foglaltam szállást a booking.com-on csak odasétálok és már alszom is. Másnap reggel bebuszozom a városba, este vissza a szállásra. Vasárnap 10:05-kor indul a gép Malmöbe és 1 óra múlva már le is száll. Innen busszal megyek Koppenhágába (kb. 60 km). Este vissza a reptérre és 21:55-kor indulok Budapestre. Nagy kaland lesz, már alig várom. És hogy mennyibe kerül mindez? A 4 repülőjegy összesen 17.000 Ft volt, a transzfer és a buszozás is pénzbe kerül, de szállásból egy olcsót találtam, közös zuhanyzóval és WC-vel, de hát két éjszakát ki lehet bírni.

Na persze bevallom, hogy innen loptam az ötletet:

http://szuperutazasok.cafeblog.hu/2016/03/19/116-ora-agyugolyofutam-europaban-puffin-modra/

A bejegyzés trackback címe:

https://europaiutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr198553252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása